-
Projektuojama interaktyvi OS.
Virtualios mašinos procesoriaus komandos operuoja su duomenimis, esančiais registruose ir ar atmintyje. Yra komandos duomenų persiuntimui iš atminties į registrus
ir atvirkščiai, aritmetinės (sudėties, atimties, palyginimo), sąlyginio ir besąlyginio valdymo perdavimo, įvedimo, išvedimo, darbo su bendra atminties sritimi (prieinama
visoms vartotojo programoms; komandos leidžia į ją rašyti ir skaityti; sritis apsaugoma semaforais) ir programos pabaigos komandos. Registrai yra tokie: komandų
skaitiklis, bent du bendrosios paskirties registrai, požymių registras (požymius formuoja aritmetinės, o į juos reaguoja sąlyginio valdymo perdavimo komandos). Atminties dydis
yra 16 blokų po 16 žodžių (žodžio ilgį pasirinkite patys).
Realios mašinos procesorius gali dirbti dviem režimais: vartotojo ir supervizoriaus. Virtualios mašinos atmintis atvaizduojama į vartotojo atmintį naudojant
puslapių transliaciją. Yra taimeris, kas tam tikrą laiko intervalą generuojantis pertraukimus. Įvedimui naudojama klaviatūra, išvedimui - ekranas. Yra išorinės atminties
įrenginys - kietasis diskas.
Vartotojas, dirbantis su sistema, programas paleidžia interaktyviai, surinkdamas atitinkamą komandą. Laikoma, kad vartotojo programos yra realios mašinos
kietajame diske, į kurį jos patalpinamos „išorinėmis“, modelio, o ne projektuojamos OS, priemonėmis.
-
Projektuojama interaktyvi OS.
Virtualios mašinos procesoriaus komandos operuoja su duomenimis, esančiais registruose ir ar atmintyje. Yra komandos duomenų persiuntimui iš atminties į registrus
ir atvirkščiai, aritmetinės (sudėties, atimties, daugybos, dalybos, palyginimo), sąlyginio ir besąlyginio valdymo perdavimo, įvedimo, išvedimo, darbo su failais (atidarymo, skaitymo,
rašymo, uždarymo, sunaikinimo) ir programos pabaigos komandos. Registrai yra tokie: komandų skaitiklis, bent du bendrosios
paskirties registrai, požymių registras (požymius formuoja aritmetinės, o į juos reaguoja sąlyginio valdymo perdavimo komandos). Atminties dydis yra 16 blokų po 16 žodžių
(žodžio ilgį pasirinkite patys).
Realios mašinos procesorius gali dirbti dviem režimais: vartotojo ir supervizoriaus. Virtualios mašinos atmintis atvaizduojama į vartotojo atmintį naudojant
puslapių transliaciją. Yra taimeris, kas tam tikrą laiko intervalą generuojantis pertraukimus. Įvedimui naudojama klaviatūra, išvedimui - ekranas. Yra išorinės atminties
įrenginys - kietasis diskas.
Vartotojas, dirbantis su sistema, programas paleidžia interaktyviai, surinkdamas atitinkamą komandą. Laikoma, kad vartotojo programos yra realios mašinos
kietajame diske, į kurį jos patalpinamos „išorinėmis", modelio, o ne projektuojamos OS, priemonėmis.
-
Projektuojama paketinė OS.
Virtualios mašinos procesoriaus komandos operuoja su duomenimis, esančiais registruose ir ar atmintyje. Yra komandos duomenų persiuntimui iš atminties į registrus
ir atvirkščiai, aritmetinės (sudėties, atimties, palyginimo), sąlyginio ir besąlyginio valdymo perdavimo, įvedimo, išvedimo, darbo su bendra atminties sritimi (prieinama
visoms vartotojo programoms; komandos leidžia į ją rašyti ir skaityti; sritis apsaugoma semaforais) ir programos pabaigos komandos. Registrai yra tokie: komandų
skaitiklis, bent du bendrosios paskirties registrai, požymių registras (požymius formuoja aritmetinės, o į juos reaguoja sąlyginio valdymo perdavimo komandos). Atminties dydis
yra 16 blokų po 16 žodžių (žodžio ilgį pasirinkite patys).
Realios mašinos procesorius gali dirbti dviem režimais: vartotojo ir supervizoriaus. Virtualios mašinos atmintis atvaizduojama į vartotojo atmintį naudojant
puslapių transliaciją. Yra taimeris, kas tam tikrą laiko intervalą generuojantis pertraukimus. Įvedimui naudojamas virtualių „flash atmintinių“ nuskaitymo įrenginys,
išvedimui - spausdintuvas. Yra išorinės atminties įrenginys - kietasis diskas.
Vartotojas užduočių paketą pateikia „prijungęs“ atmintinę. Sistema perkelia visas joje esančias užduotis į diską, patikrindama jų sintaksę, ir, tuo pat metu, jei
tik yra reikiamų resursų, pradeda jas vykdyti.
-
Projektuojama interaktyvi OS.
Virtualios mašinos procesoriaus komandos operuoja su duomenimis, esančiais steko viršūnėje. Yra komandos duomenų persiuntimui iš atminties į steką ir atvirkščiai,
aritmetinės (sudėties, atimties, daugybos, dalybos), sąlyginio ir besąlyginio valdymo perdavimo, įvedimo, išvedimo ir programos pabaigos komandos. Registrai yra du:
komandų skaitiklio ir steko viršūnės. Atminties dydis yra 256 blokų po 256 žodžius (žodžio ilgį pasirinkite patys).
Realios mašinos procesorius gali dirbti dviem režimais: vartotojo ir supervizoriaus. Virtualios mašinos atmintis atvaizduojama į vartotojo atmintį naudojant
puslapių transliaciją. Numatytas swapping mechanizmo palaikymas, t.y. vartotojo atminties puslapiai gali būti iškeliami į išorinę atminti. Yra taimeris, kas tam tikrą
laiko intervalą generuojantis pertraukimus. Įvedimui naudojama klaviatūra, išvedimui - ekranas. Yra išorinės atminties įrenginys - kietasis diskas.
Vartotojas, dirbantis su sistema, programas paleidžia interaktyviai, surinkdamas atitinkamą komandą. Laikoma, kad vartotojo programos yra realios mašinos
kietajame diske, į kurį jos patalpinamos „išorinėmis“, modelio, o ne projektuojamos OS, priemonėmis. Trūkstant atminties, sistema dalį vartotojo atminties puslapių (bet
ne visą kažkurios VM atmintį) perkelia į išorinę atmintį, t.y. naudoja swapping'ą.
-
Projektuojama paketinė OS.
Virtualios mašinos procesoriaus komandos operuoja su duomenimis, esančiais steko viršūnėje. Yra komandos duomenų persiuntimui iš atminties į steką ir atvirkščiai,
aritmetinės (sudėties, atimties, daugybos, dalybos), sąlyginio ir besąlyginio valdymo perdavimo, įvedimo, išvedimo, šakojimo (sukuria proceso kopiją; pagal jos grąžinamą
reikšmę procesas nustato, ar jis yra tėvinis, ar vaikinis) ir programos pabaigos komandos. Registrai yra du: komandų skaitiklio ir steko viršūnės. Atminties dydis yra 16
blokų po 16 žodžių (žodžio ilgį pasirinkite patys).
Realios mašinos procesorius gali dirbti dviem režimais: vartotojo ir supervizoriaus. Virtualios mašinos atmintis atvaizduojama į vartotojo atmintį naudojant
puslapių transliaciją. Yra taimeris, kas tam tikrą laiko intervalą generuojantis pertraukimus. Įvedimui naudojamas virtualių „flash atmintinių“ nuskaitymo įrenginys,
išvedimui - spausdintuvas. Yra išorinės atminties įrenginys - kietasis diskas.
Vartotojas užduočių paketą pateikia „prijungęs“ atmintinę. Sistema perkelia visas joje esančias užduotis į diską, patikrindama jų sintaksę, ir, tuo pat metu, jei
tik yra reikiamų resursų, pradeda jas vykdyti.
-
Projektuojama interaktyvi OS.
Virtualios mašinos procesoriaus komandos operuoja su duomenimis, esančiais registruose ir ar atmintyje. Yra komandos duomenų persiuntimui iš atminties į registrus
ir atvirkščiai, aritmetinės (sudėties, atimties, palyginimo), sąlyginio ir besąlyginio valdymo perdavimo, įvedimo, išvedimo, naujos programos paleidimo (komandoje nurodomas
vykdomo failo vardas; yra galimybė perduoti paleidžiamai programai parametrus - bent vieną bloką duomenų) ir programos pabaigos komandos. Registrai yra bent du: komandų skaitiklio ir bendrosios paskirties.
Atminties dydis yra 16 blokų po 16 žodžių (žodžio ilgį pasirinkite patys).
Realios mašinos procesorius gali dirbti dviem režimais: vartotojo ir supervizoriaus. Virtualios mašinos atmintis atvaizduojama į vartotojo atmintį naudojant
puslapių transliaciją. Yra taimeris, kas tam tikrą laiko intervalą generuojantis pertraukimus. Įvedimui naudojama klaviatūra, išvedimui - ekranas. Yra išorinės atminties
įrenginys - kietasis diskas.
Vartotojas, dirbantis su sistema, programas paleidžia interaktyviai, surinkdamas atitinkamą komandą. Laikoma, kad vartotojo programos (tiek paleidžiamos paties
vartotojo, tiek jo paleistų programų) yra realios mašinos kietajame diske, į kurį jos patalpinamos „išorinėmis“, modelio, o ne projektuojamos OS, priemonėmis.
-
Projektuojama interaktyvi OS.
Virtualios mašinos procesoriaus komandos operuoja su duomenimis, esančiais steko viršūnėje. Yra komandos duomenų persiuntimui iš atminties į steką ir atvirkščiai,
aritmetinės (sudėties, atimties, daugybos, dalybos), sąlyginio ir besąlyginio valdymo perdavimo, įvedimo, išvedimo, darbo su bendra atminties sritimi (prieinama
visoms vartotojo programoms; komandos leidžia į ją rašyti ir skaityti; sritis apsaugoma semaforais) ir programos pabaigos komandos. Registrai yra du: komandų skaitiklio ir steko viršūnės. Atminties dydis yra 16
blokų po 16 žodžių (žodžio ilgį pasirinkite patys).
Realios mašinos procesorius gali dirbti dviem režimais: vartotojo ir supervizoriaus. Virtualios mašinos atmintis atvaizduojama į vartotojo atmintį naudojant
puslapių transliaciją. Yra taimeris, kas tam tikrą laiko intervalą generuojantis pertraukimus. Įvedimui naudojama klaviatūra, išvedimui - ekranas. Yra išorinės atminties
įrenginys - kietasis diskas.
Vartotojas, dirbantis su sistema, programas paleidžia interaktyviai, surinkdamas atitinkamą komandą. Laikoma, kad vartotojo programos yra realios mašinos
kietajame diske, į kurį jos patalpinamos „išorinėmis“, modelio, o ne projektuojamos OS, priemonėmis.
Komandų nuožiūra užduotys gali būti išplečiamos, pvz., papildant komandų rinkinį ar pan., tačiau nekeičiant užduoties esmės.